Thursday, December 8, 2011

memang kami buat blog untuk kutuk kpoop

lawak syial aku tengok budak-budak kpoop ni, dah jadi sawan babi kpoop kena kutuk. Siap nak kutuk gunther ape sume. Weh, korang ingat kalau aku minat gunther ke ape ke ade aku kish korang nak kutuk ke ape ke? Suke hati korang la nak kutuk gunther ke, justin babi ke.. apedehal..

aku dah cakap, nak bace blog ni, beli vaselin banyak-banyak, tapi korang degil. Kan dah sakit punggung. Aku masih tak faham ape yang korang cube pertahankan sangat dengan kpoop ni. Cube korang cite sikit kat aku ape yang best. Aku tengok x de la best pun. Jantan pun muke macam betine, wtf!!!! Diorang gay ke syial?? Ke korang yang gay??

aku pun bace komen budak-budak kpoop yang komen kat blog ni. WTF, yang minat kpoop ni sume budget islamik habis nak bace yasin, doa macam-macam tapi maki FUCK YOU!! Fuck You back motherfucker!!!! Siap ade lagi yang cakap kpoopers ni golongan teraniaya!!! What are you fucking thinking??

aku tengok blog budak-budak kpoopers ni, semue macam haram. Yang minat kpoop semuanye muke pecah. aku pegi bace blog budak gigi rabbit tu dan tengok semue komen kpoop semue. Ade yg sembang budak gigi rabbit tu hodoh, x cantik ape semua. lepas tu aku masuk la pulak blog korang nak tengok muke korang. Hodoh syiial!!! Sedar diri sikit sebelum nak mengate orang.

personally aku tengok jugak cite korea (blog ni ade 3 penulis), dengar jugak lagu korea, tapi x ade la fanatik macam korang sampai nak bunuh-bunuh tikam-tikam. Korang ni anjing ke ape???

bagi aku, suke hati aku nak kutuk sape-sape pun dan suke hati korang nak suke sape-sape pun. Kalau aku nak maki, aku maki jugak. kalau korang butthurt, butthurt jugak, kpoop nak marah, marah jugak. apedehal?? yg penting aku happy, korang sakit punggung.

nak cakap blog ni cari publisiti murahan? kalau ye pun, suke hati blog ni la. Kami kacau kpoop, x kacau korang pun.

aku nak bagi satu lagu untuk korang dengar muzik MALAYSIA, bukan KPOOP!